Vores team

Jeg er meget social og udadvendt, men finder stor tilfredshed i at yde en god arbejdsindsats og arbejder efter at opnå den højest mulige kvalitet i de arbejdsopgaver, jeg bliver stillet - det virker som to ting, der går hånd i hånd hos Keepers.

Mikkel er uddannet cand.merc. i Management  & Accounting ved Syddansk Universitet i Odense, hvilket har givet ham færdighederne til at kunne forberede, udvikle og anvende økonomiske og andre rapporteringssystemer samt en dybere forståelse for virksomheders økonomifunktioner.

Mikkel kommer desuden med erfaring fra en større entreprenørvirksomhed, hvor han som en del af administrationsafdelingen assisterede i den daglige drift såsom: fakturaregistrering/bogføring betaling og godkendelse af fakturaer, opfølgning på debitorer/kreditorer og controlling opgave vedr. gennemgang af realiseret resultat contra budgetter for entrepriser sat afvigelsesforklaringer til disse.

Mikkel vil være ansat som Assistant i Consulting, hvor han skal varetage forskellige opgaver i økonomifunktionen hos vores kunder, heriblandt bogføring, afstemning, regnskab og controlling. Mikkels faglige interesse spænder vidt inden for virksomhedens økonomifunktion, og det at kunne se en sammenhæng mellem en fokuseret arbejdsindsats og resultater er yderst værdsat.

Mikkel møder altid omverdenen med højt humør og har en ambition om at være den bedst mulige version af sig selv, både privat og i arbejdsmæssig sammenhæng. Det kommer til udtryk, når han med en åben indstilling og blik for løsningsmuligheder går til nye opgaver, og altid med et smil og oprejst pande.

 

Mikkel Albret
Assistant I Consulting
København


Customer Success / Communications / IT

Consulting

Vi har både en consulting afdeling i København og Fredericia 

Outsourcing

Vores outsourcing afdeling ligger i Fredericia

Payroll

Vores Payroll afdeling ligger i København

Tilmeld dig

vores nyhedsbrev

Få nyheder om økonomi og
regnskab direkte i din indbakke*.

*Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Menu