Om os
Om Keepers
Keepers mission er at professionalisere økonomistyringen i jeres virksomhed med afsæt i et unikt outsourcingkoncept samt en bred vifte af ydelser inden for regnskab og økonomi.
Branchens innovative spiller
Keepers er branchens innovative spiller indenfor outsourcing af hele eller dele af økonomifunktionen samt konsulentydelser indenfor økonomi og regnskab. Vi leverer skræddersyede regnskabs- og konsulentydelser til virksomheder i hele Danmark.
Vi er et dedikeret team af erfarne og professionelle økonomikonsulenter. Alle højtuddannede samt solid konsulenterfaring fra nogle af de mest ansete virksomheder i Danmark og internationalt indenfor regnskab og økonomistyring, herunder Deloitte, EY og KPMG.
Keepers er stiftet i 2014 af Andreas Østergaard Borris. I 2015 blev Katja Feldstein medindehaver, og i januar 2017 er Maria Bjerg Pedersen også indtrådt i ejerkredsen.
Vi leverer kvalitet med nærvær
Keepers målsætning er at levere lidt mere og lidt bedre ydelser til vores kunder, end de oplever at få andre steder. Vi leverer kvalitet til tiden, og vores ydelser går langt dybere end hos konkurrerende virksomheder.
Hjørnestenen i Keepers er passion for det, vi laver, samt engagement og involvering i vores kunders forhold – hver dag!
Det er vores filosofi, at det skal være udfordrende, spændende og sjovt at gå på arbejde, så vi vedligeholder motivationen og sikrer, at vi hos Keepers yder vores ypperste for at sparre og samarbejde med vores kunder på en nærværende og tillidsskabende måde.
Den perfekte pakke
Keepers differentierer sig fra øvrige virksomheder i branchen, der tilbyder lignende ydelser indenfor bogføring og regnskab.
Vores outsourcingkoncept er unikt, da vores fokus ikke er den rene bogføring. Software håndterer det basale og tidskrævende arbejde indenfor bogføring i det omfang, det er muligt. Validering, afstemning, indrapportering til myndighederne og ledelsesrapportering bliver foretaget af erfarne konsulenter på Keepers’ kontorer i Danmark.
Vi leverer dermed en samlet pakke i form af bogholder, controller, regnskabschef og/eller økonomichef. En pakke som især mindre virksomheder kan have svært ved at finde hos én ansat i økonomifunktionen.
Keepers økonomikonsulenter har alle tung konsulenterfaring bag sig, og kan indtræde på midlertidig basis i alle roller i økonomifunktionen. Dette til meget konkurrencedygtige priser, men med samme kvalitet og tyngde som hos de store konsulenthuse. Vores mål er sideløbende med varetagelse af den rolle vi varetager, at optimere og effektivisere processer i registreringen, kontrollen og rapporteringen.
Integration af AI-drevne løsninger i vores kundeinteraktioner og interne processer
For at skabe synergi mellem vores strategiske intentioner og den praktiske virkelighed sætter vi fokus på integration af AI-drevne løsninger i vores kundeinteraktioner og interne processer. Med særligt fokus på Microsofts produktportefølje, stræber vi efter at mestre robotprocesautomatisering (RPA), business intelligence (BI), kunstig intelligens (AI) og andre Microsoft-relaterede teknologier.
Derfor har vi en strategi om, at:
10% af alle Keepere skal være eksperter i Power Automate:
30% af alle Keepere skal være eksperter i PowerBI + Power Query
100% skal have kendskab til AI, herunder Co-pilot og ChatGPT samt kendskab til BI & datastruktur.
Er det relevant for din virksomhed?
Ingen virksomheder er for små eller for store til vores ydelser. Vi servicerer i dag både start-up virksomheder med vækstambitioner samt etablerede virksomheder. Vores ydelser er således relevante for alle typer af virksomheder.
Vores team er altid klar til at tage en dialog med dig. Sammen finder vi den eller de løsninger, der vil sikre det bedste afsæt for din virksomhed.