En voksende administrativ byrde
Tilbage i 2016 stod Faldsikring.nu ved et punkt i deres udvikling, hvor det administrative arbejde blev for tung en post at bære. Morten Grønfeldt, Direktør i Faldsikring.nu var tidligere blevet præsenteret for Katja Feldstein, Partner og Indehaver i Keepers, via en fælles bekendt, og rakte ud til hende med henblik på assistance i økonomifunktionen.
I begyndelsen håndterede Faldsikring.nu al fakturering og papirarbejde manuelt, og det var vigtigt for Morten, at en partner på området forstod at sætte sig ind i, hvordan man kørte processerne i Faldsikring.nu og ikke bare lavede alt om fra dag ét.
Keepers arbejdede på vores systemer og adopterede til UG den gammeldags måde at gøre tingene på, som jeg gerne ville have det. Vi har kørt processerne lidt ’old school’, fordi det har fungeret godt til vores type af virksomhed med det setup, der har været. Det har vi gennem årene fundet en god måde at samarbejde med Keepers omkring. – Morten Grønfeldt.
Keepers udfordrer vanetænkning & manuelle processer
Dialogen mellem Faldsikring.nu og Keepers har altid været god og konstruktiv, og Keepers har gennem tiden været med til at optimere og effektivisere de manuelle processer i økonomifunktionen hos Faldsikring.nu og samtidig lyttet til kundens ønsker og behov.
Bl.a. var fakturagrundlaget en af de ting, der blev håndteret meget manuelt – en proces der både var tidskrævende og dermed også omkostningstung. På anbefaling fra Keepers overgik processen fra at være manuel til at være digital med brugen af Corpay, et fakturahåndteringssystem, der automatisk læser pdf-fakturaer og med mulighed for at sende fakturaer direkte til betaling, så man undgår et login i banken.
Outsourcing af økonomi- & lønfunktionen fra dag ét
Faldsikring.nu valgte fra starten at gå med en fuld outsourcingløsning hos Keepers, der varetog al fakturering, bilag i banken, kørte løn etc. Processerne hos Faldsikring.nu krævede, at man holdt tungen lige i munden – for det var og er hele virksomhedens forretningsgrundlag, at det i sidste ende er korrekte oplysninger, kunden står med.
Jeg ved, at Keepers gør det godt, når jeg ikke tænker på, om I gør jeres arbejde rigtigt. Så ved man, at tingene fungerer. – Morten Grønfeldt.
Can-do mindset
Faldsikring.nu var en af de første kunder i Keepers, hvilket betyder, at der også er sket meget i udviklingen af serviceydelserne internt i Keepers gennem årene. Det er dog kun blevet positivt bemærket af Faldsikring.nu.
Selvfølgelig kan man mærke, at Keepers er et andet sted i dag, men de har altid haft styr på processerne, haft overblik over vores samarbejde og vidst, hvordan tingene skulle løses. Opgaven har skiftet hænder en del gange, og jeg er ikke den nemmeste at arbejde for. Jeg forventer, at alt er snorlige. – men der er altid blevet fulgt op, og udfordringerne er blevet løst. Det mindset har jeg altid værdsat hos Keepers. – Morten Grønfeldt.
Service & tillid er alfa omega
Morten kan ikke forestille sig at skifte til en anden outsourcingpartner og er glad for den tillid, der er opbygget gennem tiden.
Servicen og tilliden for mig er alfa omega. Og jeg ved, I laver det arbejde, vi har aftalt. Det er sindssygt vigtigt, og samarbejdet har været og er fænomenalt. Selvom arbejdet håndteres på distancen, føler jeg altid, I er tæt på. I forstår, hvordan vi arbejder, og I er et rigtig godt aktiv for os. Derfor har jeg også anbefalet Keepers et utal af gange. Jeg ville ikke kunne drive min økonomifunktion med en fast medarbejder i huset. – Morten Grønfeldt.