De var fuldstændig med på, hvad det var for en situation, vi stod i, og havde de redskaber der skulle til for at hjælpe os på plads med vores årsrapport. I løbet af en måned var vi faktisk hjulpet så godt på vej, at vi kunne afslutte en regnskabsaflæggelsesproces til UG. I den her sparring fandt Ervin nogle punkter, hvor han med fordel kunne lave nogle værktøjer, så nogle processer, som tidligere havde været arbejdstunge, nu kører mere eller mindre automatisk. Jeg er rigtig glad for, at vi blev introduceret til Keepers. Det var super for os at få den hjælp. Grossistvirksomheder vil helt sikkert have glæde af Keepers kompetencer.
–Morten Heiberg, Direktør hos ZWILLING J. A. Henckels Scandinavia A/S
Case
Seneste cases
ZWILLING hjulpet
stærkt på vej af Keepers
- ZWILLING stod overfor et konkret projekt og havde brug for mange ressourcer, specielt i deres finansafdeling. Derfor så de en stor fordel i at få interim assistance i deres økonomifunktion hos Keepers på en specifik opgave, som kunne frigive tid for medarbejderne og løfte dem lidt i deres opgaver. Hurtigt blev ZWILLING hjulpet stærkt på vej.
ZWILLING er en familievirksomhed, hvor Peter Henckels fik idéen om at registrere ZWILLING varemærket hos Cutlers Guild i Solingen, Tyskland, tilbage i 1731. En succeshistorie der nu er mere end 290 år gammel, og ZWILLING har siden 1970 tilhørt Werhahn Gruppen.
ZWILLNG er vokset hurtigt og er i dag en verdenskendt specialist indenfor den kulinariske kultur. ZWILLING er et af de ældste varemærker i verden, men samtidig en fremadtænkende virksomhed med fokus på teknologi, innovation og trends indenfor madlavning.
ZWILLINGs produktportefølje spænder bredt indenfor køkkenredskaber til det moderne køkken, men er også hjemstavn for store varemærker som ZWILLING fra Tyskland, STAUB fra Frankrig, MIYABI fra Japan, BALLARINI fra Italien eller DEMEYERE fra Belgien. Alt sammen med samme store passion for høj kvalitet. ZWILLINGs butikker besidder mere end blot et sted, hvor du kan købe deres produkter – nemlig også en unik, kulinarisk indkøbsoplevelse.