Samarbejdet mellem Keepers og TekniClean blev indledt for fire år siden, hvor TekniClean startede med at købe ind på interim lønassistance, som senere er blevet til en outsourcingløsning i lønfunktionen. Siden da har TekniClean også benyttet sig af Keepers skarpe økonomikonsulenter.
Ro og stabilitet under skiftet af økonomidirektør
I midten af 2023 stod TekniClean i den situation, at deres tidligere økonomidirektør valgte at opsige sin stilling. Derfor rakte TekniClean ud til os hos Keepers med et behov for assistance i en midlertidig periode indtil, de fik ansat en ny økonomidirektør.
Vi fandt en god løsning, hvor to af Keepers konsulenter hurtigt kunne rykke ud og assistere i økonomifunktionen og dække deres behov. Efter ansættelsen af den nye økonomidirektør i TekniClean, sørgede vores konsulent for en god overlevering og løbende support.
Keepers har leveret assistance i økonomifunktionen til UG og taget ansvar, som har givet os den nødvendige ro, så vi har kunnet fokusere på at finde vores nye økonomidirektør i TekniClean. –Carsten Pedersen, Adm. Direktør, TekniClean.
Keepers helhedsorienterede assistance optimerer økonomifunktionen
Keepers har i denne periode assisteret med daglige bogføringsopgaver samt lidt større opgaver så som månedsluk, årsregnskab, revision, budget, kvalitetssikring og afrapportering hos TekniClean. Denne opgave blev derfor primært løftet af én af vores dygtige konsulenter, som kunne varetage en lidt tungere rolle, som denne specifikke opgave krævede.
Udover den konkrete opgave hos kunden, går vi altid ind og vurderer potentialet for optimeringer af processer, hvilket også var tilfældet hos TekniClean.
”Der er blevet lukket det her hul i økonomifunktionen, som var en nødvendighed for os. Det har været nogle lidt tungere opgaver, blandt andet et budget i september måned. Keepers konsulenter har leveret et virkelig godt stykke arbejde.” – Carsten Pedersen, Adm. Direktør, TekniClean.
Skræddersyet tilpasning og effektiv eksekvering i økonomifunktionen
Hos Keepers er det vores fornemste opgave at kunne indgå i vores kunders økonomifunktion som en vellidt kollega og frem for alt møde vores kunder i øjenhøjde.
Det er meget vigtigt for os, at vores konsulenter hurtigt kommer ind og tilpasser sig kundens behov og er eksekverende. Derfor stræber vi altid efter at finde den helt rette ressource – én som besidder den nødvendige faglige ekspertise til den specifikke opgave hos den enkelte kunde.
Keepers konsulenter kom godt klædt på og tilpassede sig hurtigt vores organisation. De har været ekstremt dygtige og løst komplekse opgaver i vores økonomifunktion til perfektion i disse måneder. Samtidig har vi oplevet stor tilgængelighed, selvom Keepers konsulenter ikke har været her fysisk på kontoret hver dag. – Carsten Pedersen, Adm. Direktør, TekniClean.
Vivi Andreasen supplerer: ”Jeg synes, at det har været rigtig dejligt, at konsulenterne var så hurtige til at svare tilbage, vi er jo ikke den eneste kunde, de har arbejdet for. De har været rigtig gode til at koordinere det.” – Vivi Andreasen, HR-Chef i TekniClean.
Tiltro til at Keepers altid løfter opgaven effektivt
Hos Keepers sætter vi en ære i at levere konsulentydelser inden for regnskab og økonomi af høj kvalitet til vores kunder. Vi sætter barren højt, når vi går til en opgave, og det gør os utrolig stolte, når dette anerkendes af vores kunder.
Vi oplever stor værdi i, at Keepers altid løfter opgaven. Vi har en god tiltro, til at de effektivt håndterer enhver opgave, og at vi får den hjælp, vi beder om. – Vivi Andreasen, HR-Chef i TekniClean.
Om TekniClean
TekniClean er et rengøringsselskab båret af 250 engagerede, dygtige og erfarne medarbejdere. Med smil på læben og blik for den ekstra gode service udfører de kvalitetsbevidst fødevarerengøring med stolthed hver eneste dag. TekniClean er grundlagt i 2003 og har siden 2006 været Danmarks næststørste leverandør af rengøring til fødevareindustrien.