Blog

04.06 2024 af Mille Dyrløv Vagnholm

Det er altid en stor fornøjelse at byde velkommen til nye medlemmer i Keepers. I denne omgang har vi oprustet vores Outsourcing-team med tre kompetente profiler. Byd velkommen til Mikkel Kjærgaard Jørgensen, Mette Skov og Jacob Dyrborg Linnet.

Mikkel Kjærgaard Jørgensen – Vores nye Assistant i Outsourcing

Mikkel har en bachelor i HA Almen og en cand.merc. i Business Controlling fra Syddansk Universitet i Kolding. Han har en dybdegående forståelse og faglig interesse for økonomistyring, regnskab og controlling samt Business Intelligence og Excel-modellering.

En ægte holdspiller med en positiv og kvalitetsbevidst tilgang

Som Assistant i Keepers Outsourcing-team hjælper Mikkel en bred vifte af vores kunder med bogføring og controlling. Hans arbejdsindsats er karakteriseret ved en evig stræben efter at kunne tilbyde kunden den bedst mulige service og levere materiale af højeste kvalitet.

Én af Mikkels mest bemærkelsesværdige egenskaber er hans nysgerrighed, utrættelige optimisme og evnen til altid at være tilrådighed med en hjælpende hånd. Mikkel er en ægte holdspiller, og hans positive indstilling bidrager til et godt og dynamisk arbejdsmiljø.

Keepers fangede min opmærksomhed på grund af det stærke brand inden for regnskab. Keepers’ dedikerede engagement i medarbejderudvikling var det udslagsgivende for mig. Jeg tror, at mange påstår, at ens medarbejdere er ens største asset, men i Keepers kunne jeg virkelig mærke, at der var action bag ordene. – Mikkel Kjærgaard Jørgensen, Assistant i Outsourcing.

2 skarpe fra Mikkel

Hvordan har dine første tre måneder været hos Keepers?

  • Mine første tre måneder ved Keepers har været utrolig spændende og lærerige. Jeg startede op på fodboldtrøjefredag, hvor jeg blev en del af et godt team, som tog rigtig godt imod mig. Så fik jeg også lige hurtigt afsløret, hvem der var fan af hvem. Derudover har jeg allerede repræsenteret Keepers til fodboldturnering i Aalborg, så min start i Keepers har været en rigtig god kombination af fodbold og regnskab.

Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?

  • Det bedste ved min nye arbejdsplads er uden tvivl kulturen og menneskene. Der er en rigtig god atmosfære på arbejdet, og jeg glæder mig til at møde ind hver dag og får nærmest lidt FOMO (Fear of Missing Out), hvis jeg ikke er på kontoret. Der er, og har været, en del sociale arrangementer, så det har været meget let at falde til i Keepers. Jeg mærker tydeligt, at medarbejderne prioriteres højt, så det har været en super positiv start.

 

Mette Skov – Vores nye Assistant i Outsourcing

Mette har en kandidatgrad i Management Accounting fra SDU i Odense og har med sin uddannelse tilegnet sig en solid forståelse for økonomistyring og økonomiske processer.

Nysgerrighed og ambitioner sikrer konstant personlig udvikling 

I sin stilling som Assistant i Keepers Outsourcing, har Mette rig mulighed for at udfolde sine faglige interesser, som primært bevæger sig inden for analyse af virksomhedens økonomiske situation og forståelse af forskellige økonomiske sammenhænge.

Mettes særlige styrke er hendes nysgerrighed, som sikrer, at hun er i konstant udvikling. Hun vil altid bestræbe sig på at blive klogere og dygtiggøre sig inden for sine interesseområder. Dette kommer særligt til udtryk ved Mettes mange gode spørgsmål og hendes interesse for virksomheden som helhed.

Som person er Mette både løsningsorienteret og kvalitetsbevidst. Hun er kendt for at være positiv, idet hun altid møder opgaver og mennesker med et smil og er åben over for nye muligheder og oplevelser.

Hos Keepers er der fyldt med faglige udviklingsmuligheder, og jeg er glad for at være en del af en virksomhed, hvor der er så stort fokus på medarbejderne og sammenholdet. – Mette Skov – Assistant i Outsourcing.

2 skarpe fra Mette

Hvordan har din første måned været hos Keepers?

  • Den første måned har været rigtig god, lærerig og spændende, men også en smule intens med en masse faglige udfordringer og nye indtryk. Jeg er blevet taget rigtig godt imod af mine nye kollegaer, der alle har været meget imødekommende og hjælpsomme, og jeg glæder mig allerede til at opleve mere af det stærke fællesskab, der er her.

Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?

  • Det bedste ved min nye arbejdsplads er det gode sammenhold og dynamikken, både på kontoret og på tværs af afdelingerne. Derudover er det tydeligt, at der er meget fokus på udvikling og læring, og jeg er derfor slet ikke i tvivl om, at jeg kommer til at udvikle mig både fagligt og personligt hos Keepers.

Jacob Dyrborg Linnet – Vores nye Assistant i Outsourcing

Jacob er endnu en af Keepers’ nyeste skud på stammen i vores Outsourcing-afdeling, hvor han er ansat som Assistant. Med en cand.merc.fib fra Aarhus Universitet har han en solid uddannelsesmæssig baggrund, der understøtter hans faglige interesse inden for finans, økonomistyring og regnskab.

Videbegærlig profil, der ikke går på kompromis med kvalitet og omhu

Jacob er en disciplineret medarbejder, som i høj grad bestræber sig på at udføre alle opgaver med nøjagtighed og omhu, der ikke går på kompromis med kvaliteten. Han er utrolig dedikeret og engageret i sine daglige opgaver og tager stort ansvar for de opgaver, han bliver stillet. Jacob har en indboet nysgerrighed og en videbegærlighed, som driver ham til altid at søge ny viden, udvikle sine færdigheder og opnå en dybere forståelse for sit arbejdsfelt. Sammen med hans kvalitetsbevidsthed sikrer dette, at han altid yder et grundigt og godt stykke arbejde.

Jeg valgte Keepers som karrierevej, fordi jeg ønskede at arbejde et sted, hvor jeg kunne styrke mine færdigheder og vokse professionelt i et miljø, der støtter og opmuntrer til læring. Keepers tilbyder ikke kun en stejl læringskurve, men også et team-orienteret arbejdsmiljø, der fremmer samarbejde og udvikling. – Jacob Dyrborg Linnet, Assistant i Outsourcing.

2 skarpe fra Jacob

Hvordan har din første måned været hos Keepers?

  • Den har været rigtig god. Der har været en masse information at tage ind, hvilket der altid er, når man starter et nyt sted. Heldigvis er dette blevet gjort på en rigtig fin måde. Mine kollegaer har udvist et utroligt overskud til at hjælpe, både med at blive sat ind i nye systemer og opgaver, hvilket har gjort det utrolig let at “falde til” og har virkelig givet lyst til at komme på arbejde hver dag.

Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?

  • Det må helt klart være den gode stemning, der er på kontoret. I starten troede jeg, at jeg var heldig med den “skrivebords-ø”, som jeg er placeret ved, men jeg fandt hurtigt ud af at denne gode stemning gør sig gældende på hele kontoret. Det bedste ved at være blevet en Keeper er også, at ingen har for travlt til at hjælpe samt de super spændende arbejdsopgaver, som er jeg blevet tildelt.

Flere indlæg

Seneste

Nyheder & blogindlæg

Tilmeld dig

vores nyhedsbrev

Få nyheder om økonomi og
regnskab direkte i din indbakke*.

*Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Lad os komme i gang

Udfyld formularen, og vi vil kontakte dig vedrørende vores løsning og dine muligheder. Har du spørgsmål,
er du også velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.

Bruger
Indsæt navn på den person, der skal have adgang til kuben. Skriv til support@keepers.dk, hvis I vil har behov for at oprette flere brugere til Kuben.
E-conomic forbindelseskode*
1. Åbn e-conomic og log ind
2. Åbn dette link: https://secure.e-conomic.com
3. Kopier koden, og indtast den her:

*Ved at trykke på send, acceptere du vores vilkår.