Blog

31.03 2025 af Emma Quistgaard

Vi har haft fornøjelsen af at tage imod tre engagerede Keepere, som allerede har taget hul på deres spændende udvikling hos os. Læs mere om dem herunder, og få et indblik i deres oplevelser hos Keepers. Velkommen til Rebekka Andersson, Consultant i Consulting, Victoria Høyby Jagd, Senior Consultant i Consulting, Line Knudsen, Assistant Manager i Consulting.

Rebekka Andersson – Vores nye Consultant i Consulting

Rebekka har en cand.merc fra CBS i International Marketing and Management med en Minor i Sustainable Business. I sin rolle som ESG-konsulent arbejder hun med dataanalyse, strategiudvikling og implementering af ESG-løsninger.

Bæredygtighed i praksis – Fra data til løsninger

Rebekka brænder for at gøre ESG-emner forståelige, især i en tid hvor kravene til virksomheder bliver mere komplekse. Med sin brede faglige baggrund mestrer hun både analytisk arbejde med tal og de mere bløde, menneskelige aspekter. Hun evner at skabe helhedsforståelse hos både kunder og kollegaer ved at balancere struktur med detaljer og en positiv tilgang.

 

Jeg har valgt Keepers, fordi virksomheden stadig har en start-up-ånd, der skaber en dynamisk og energisk arbejdsplads. Jeg har fået indtryk af, at kulturen er uformel og nede på jorden, og at der er en stærk følelse af fællesskab, hvor alle kender hinanden. Derudover tiltaler det mig, at jeg får mulighed for at arbejde i et nyere ESG-team med spændende udfordringer og masser af udviklingsmuligheder. – Rebekka Andersson, Consultant, Keepers

2 skarpe fra Rebekka

Hvordan har dine første måneder været hos Keepers?

  • De første måneder har været sjove, udfordrende og utroligt lærerige. Jeg har virkelig fundet det givende at hjælpe kunderne med deres ESG-arbejde og mærke, at jeg gør en forskel. Læringskurven har været stejl, og det har været fantastisk at kunne læne sig op ad et team af dygtige kollegaer, der er fulde af gåpåmod.

Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?

  • Det er uden tvivl at møde op til de sejeste, mest imødekommende og inspirerende kollegaer hver dag. Jeg har følt mig utroligt velkommen lige fra første gang, jeg trådte ind ad døren. Derudover er det skønt at være en del af en arbejdsplads, hvor der investeres i medarbejdernes udvikling, og hvor der er rig mulighed for at vokse med opgaven.

Victoria Høyby Jagd – Vores nye Senior Consultant i Consulting

Victoria arbejder som Senior Consultant hos Keepers, hvor hun håndterer opgaver inden for interim- og konsulentafdelingen, herunder bogføring, afstemning, regnskab, controlling, ERP-implementering og andre relaterede økonomiske opgaver. Med en baggrund som økonomi-elev og en fuld HD i økonomistyring og procesledelse har hun et solidt fundament i økonomi og procesoptimering.

Løsningsorienteret og procesfokuseret specialist i økonomistyring og systemoptimering

Victoria brænder for at optimere interne processer og systemer og arbejder altid løsningsorienteret for at skabe effektivitet og forbedringer. Hendes kolleger og kunder beskriver hende som smilende, imødekommende og særligt dygtig til systemoptimering.

Som person er Victoria glad og optimistisk. Hun tager altid fat på opgaver med en positiv indstilling og ser muligheder frem for begrænsninger, hvilket gør hende til en værdifuld og pålidelig samarbejdspartner i alle projekter.

Jeg har valgt Keepers, fordi jeg har en klar fornemmelse af, at de prioriterer deres medarbejderes trivsel og altid leverer et højt fagligt niveau. – Victoria Høyby Jagd, Senior Consultant, Keepers

2 skarpe fra Victoria 

Hvordan har dine første måneder været hos Keepers?

  • Mine første måneder har været lærerige, udviklende og sjove. Fagligt er jeg blevet udfordret fra dag ét og udvikler hele tiden mine kompetencer. På det personlige plan føler jeg, at jeg har fået en ekstra familie i alle mine dejlige og sjove kollegaer.

Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?

  • En af de bedste ting ved min nye arbejdsplads er mulighederne for at arbejde med en masse forskellige opgaver på tværs af brancher. Men det bedste er klart de kollegaer, der følger med, når man starter hos Keepers.

Line Knudsen – Vores nye Assistant Manager i Consulting

Line arbejder som ESG-konsulent, hvor hun rådgiver virksomheder om bæredygtighedsrapportering, udvikling af strategier og implementering af ESG-løsninger. Med en Cand.Scient.Soc.-baggrund kombinerer hun stærke analytiske evner med en struktureret tilgang til metodeudvikling og procesoptimering.

Fra kompleksitet til klarhed – Lines tilgang til bæredygtige løsninger

Line brænder for at gøre komplekse bæredygtighedsemner forståelige og omsætte strategier til praksis i en tid, hvor kravene til virksomheder stadig bliver mere omfattende. Hun skaber værdi for både kunder og kollegaer ved at balancere overblik og detaljer samt fokusere på den konkrete implementering af bæredygtighedsinitiativer.

Som person er Line energisk, struktureret og løsningsorienteret. Hun trives i komplekse situationer, bevarer roen under pres og arbejder målrettet for at finde de bedste løsninger. Hendes professionelle tilgang og engagement gør hende til en stærk samarbejdspartner.

Jeg har valgt Keepers, fordi jeg opfatter Keepers som et fagligt stærkt miljø med en masse gåpåmod, optimisme, og en lyst til at blive dygtigere i fællesskab, og til at udvikle bæredygtige løsninger for vores kunder. – Line Knudsen, Assistant Manager, Keepers

2 skarpe fra Line

Hvordan har dine første måneder været hos Keepers?

  • Mine første måneder hos Keepers har været både lærerige og sjove. Lærerige, fordi Keepers både er en ny arbejdsplads og et nyt konsulenthus. Derudover har jeg fået en masse nye kollegaer, som kommer med andre fagligheder og kompetencer end jeg, og det har både styrket min egen faglige bevidsthed og min forståelse for, hvad mine kollegaer kan, samt hvordan vi bedst samarbejder om opgaverne. Derudover har de første måneder også været sjove. Det skyldes først og fremmest, at mine kollegaer er åbne, uformelle og nysgerrige på mig som deres nye kollega. Dertil er Keepers også en arbejdsplads, der værner om et godt socialt fællesskab. Det gør de ved at arrangere fælles morgenmad, møder og faglige arrangementer samt fredagsbarer og andre sociale begivenheder, som medarbejderne prioriterer højt.

Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?

  • Det bedste ved min nye arbejdsplads er en kombination af flere ting, men hvis jeg skal nævne noget ud over den stejle læringskurve og det gode fællesskab, vil jeg fremhæve det nærværende og tydelige lederskab. Min leder er enormt opmærksom på mig og tjekker løbende ind i forhold til mine opgaver og min trivsel. Derudover bruger vi tid på at afstemme forventninger til mine konkrete opgaveløsninger, og i fællesskab lægger vi planer for min videre udvikling. Det er enormt motiverende for mig, når min leder giver mig sparring på min læring og udvikling, og understøtter den gennem mine konkrete arbejdsopgaver.

Flere indlæg

Seneste

Nyheder & blogindlæg

Tilmeld dig

vores nyhedsbrev

Få nyheder om økonomi og
regnskab direkte i din indbakke*.

*Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Menu

Lad os komme i gang

Udfyld formularen, og vi vil kontakte dig vedrørende vores løsning og dine muligheder. Har du spørgsmål,
er du også velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.

Bruger
Indsæt navn på den person, der skal have adgang til kuben. Skriv til support@keepers.dk, hvis I vil har behov for at oprette flere brugere til Kuben.
E-conomic forbindelseskode*
1. Åbn e-conomic og log ind
2. Åbn dette link: secure.e-conomic
3. Kopier koden, og indtast den her:

*Ved at trykke på send, acceptere du vores vilkår.