Mathias Skals – Vores nye Assistant i Consulting
Mathias blev færdiguddannet cand.merc. Økonomistyring i sommeren 2023. Han har desuden kombineret hans uddannelse med fag inden for Finance og har haft et semester i Business Data Science.
Engageret og professionel tilgang til arbejdet med økonomistyring
Hvad end opgaven er omkostningsallokering, afstemning eller driftsoptimering bidrager Mathias med en engageret og professionel tilgang til sit arbejde. I denne rolle har Mathias mulighed for at bygge grundstenene til at udfolde sine faglige kompetencer og interesser inden for økonomistyring.
Mathias er en imødekommende person, som er ivrig efter at lære nyt og er altid klar på nye udfordringer. Han er ikke bange for at stille de svære spørgsmål med henblik på at opnå det bedste resultat for at skabe størst mulig værdi.
Det er spændende at være en del af en virksomhed, som er i rivende udvikling. Jeg anser Keepers som værende et center af viden, hvor muligheden for at dygtiggøre sig i fællesskab med andre nysgerrige og ambitiøse er af høj prioritet. – Mathias Skals, Assistant i Consulting.
2 skarpe fra Mathias
Hvordan har dine første tre måneder været hos Keepers?
- Det har været skønt at opstarte ved Keepers, selvom der har været mange nye indtryk at forholde sig til. Mine kollegaer har taget rigtig godt imod mig, uanset på hvilken lokation, jeg er kommet. Det har været rart at komme lidt rundt på de forskellige afdelinger i Keepers i min opstart.
Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?
- Der er helt klart flere ting, og derfor svarer jeg bredt. Først og fremmest værdsætter jeg det gode arbejdsmiljø i Keepers, både fagligt og socialt. Jeg synes, at det er rart at komme på en arbejdsplads, hvor man socialiserer sig og tager sig godt af hinanden. Det er ligeledes dejligt at være en del af et miljø, hvor man kan mærke de stærke kompetencer og motivation for at lære nyt. Det virker i den grad til, at behovet for ny viden er i højsæde, og det er fedt at være omkring profiler, som har denne motivation.
Emma Bendorf – Vores nye Marketing & Communications Coordinator
Emma har en bachelor i Designkultur & Økonomi og en cand.merc. i Forretnings- og Markedsudvikling fra Syddansk Universitet i Kolding. Emma har en faglig interesse inden for virksomheders markedsførings- og kommunikationsindsatser. Hun er særligt optaget af at optimere processer, så virksomheder kan nå deres målgruppe mere præcist og effektivt.
Skarpe kommunikationsindsatser med grundighed og struktur
Som Marketing & Communications Coordinator hos Keepers varetager Emma kommunikationsindsatser på Keepers’ digitale platforme samt diverse administrative opgaver, herunder kontrakthåndtering og sikring af compliance-processer.
Emma går struktureret og grundigt til sine opgaver, hvor to-do sedler og tabeller er et uundværligt værktøj. Derudover sætter hun en ære i at være en kollega, som man kan komme til, uanset hvad der ønskes hjælp til.
Keepers er en interessant og hurtigt-voksende virksomhed, hvor faglig udvikling er i højsædet. Derudover vægtes et godt socialt arbejdsmiljø højt, hvor alle er klar til at løfte i flok. Dette måtte jeg bare være en del af! – Emma Bendorf, Marketing & Communications Coordinator.
2 skarpe fra Emma
Hvordan har dine første to måneder været hos Keepers?
- Mine første to måneder hos Keepers har været utroligt gode. Udover en spændende oplæringsproces har der allerede været mange sociale aktiviteter. Jeg har tilbragt nogle dage i København for at hjælpe med at gøre det nye kontor på Palægade indflytningsklart. Jeg har været til fredags-vinbar, deltaget i personalearrangement og spist middag med mine kolleger. Alt i alt har jeg haft en virkelig god opstart.
Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?
- Det er svært at vælge – der er så mange ting! I forlængelse af ovenstående er det sociale sammenhold i Keepers højt på listen. Der er en god dynamik på kontoret, og jeg glæder mig hver dag til at møde ind og se mine kolleger igen. Derudover lægger ledelsen stor vægt på medarbejdertrivsel, og det mærkes tydeligt i hverdagen.
Lise Lunøe – Vores nye Senior Consultant i Payroll
Lise er uddannet Ha(jur.) og har arbejdet med regnskab og løn i 15 år. I begyndelsen var det sideløbende med hendes studie og primært fokuseret på regnskab, herunder bogholderi. Med tiden blev hendes arbejde gradvist mere lønorienteret. I de seneste par år har Lise siddet i en HR-funktion som Payroll specialist.
Grundig service i høj kvalitet til vores lønkunder
Som Senior Consultant hos Keepers i Københavns Payroll-team, leverer Lise en grundig service til kunderne. Hendes evne til at identificere fejl og mangler bidrager væsentligt til denne høje servicekvalitet.
Som kollega er Lise et inkluderende og positivt væsen, der tror på, at alting nok skal løse sig. Derudover er hun ansvarlig og optimistisk og tager altid ejerskab over sine ansvarsområder – både privat og på arbejde.
Jeg har fået et rigtig godt indtryk af, at Keepers er en moderne virksomhed med nogle gode værdier, som jeg godt kan se mig selv være en del af. – Lise Lunøe.
2 skarpe fra Lise
Hvordan har dine første to måneder været hos Keepers?
- På trods af at den første tid har været præget af sommerferie og flytning til vores nye lokaler i Palægade, har det været en god opstart. Jeg synes, at jeg er blevet taget rigtig godt imod, og jeg er kommet godt i gang med mine nye opgaver.
Hvad er det bedste ved din nye arbejdsplads?
- Det må være al den gode energi, og alt det gode humør, som jeg møder hver dag, når jeg kommer på kontoret. Jeg oplever et team og en arbejdsplads med en god og uformel tone, hvor der er plads til både sjov og alvor, og hvor man hjælper og griber hinanden, når der er behov for det.