Fighter med sød fynsk accent faldt for dynamisk arbejdsmiljø med høj energi og stor samarbejdsvillighed
Laura tiltræder stillingen som Assistant i Consulting-teamet hos Keepers i København. Hun kommer med en sød fynsk accent, er uddannet Cand.merc. inden for Finansiering og Regnskab og har desuden en bachelor i erhvervsøkonomi og erhvervsjura fra Copenhagen Business School. Laura har erfaring fra økonomifunktionen i den finansielle sektor og har desuden assisteret som Controller inden for bogføring, fakturering, kreditor- og debitoropfølgning.
Jeg ser frem til at assistere Keepers kunder med forskellige arbejdsopgaver inden for økonomifunktionen og er evigt nysgerrig på at lære nye processer og systemer at kende, samtidig med at jeg har et skarpt øje for nye muligheder – og altid med et fokus på detaljen. Jeg er af natur drevet af at skulle levere et gennemarbejdet produkt med høj kvalitet, og med stærke analytiske evner, fightermentalitet og et løsningsorienteret mindset forsøger jeg at skabe mest mulig værdi for såvel kunder som kollegaer.
Da jeg læste overskriften: ’Nyuddannede talenter inden for regnskab og økonomistyring’ til stillingsopslaget på Keepers hjemmeside, og herefter undersøgte virksomhedens forretningsgrundlag nærmere, blev jeg bekræftet i, at Keepers på alle punkter matcher mine interesser, ambitioner og erfaring, hvorfor jeg netop måtte blive en del af teamet. I Keepers er jeg blevet en del af et ambitiøst team, som er præget af et uformelt, dynamisk arbejdsmiljø med høj energi og samarbejdsvillighed. Derudover tilbyder Keepers mig en stejl læringskurve med frihed under ansvar, og jeg ser frem til at lære en masse nye ting hos Keepers.” – Laura Hansborg – Assistant i Keepers Consulting.
Eksil-jyden så klart match mellem egne ambitioner og Keepers digitale vision
Ervin kommer som nyuddannet cand.oecon. fra Aarhus Universitet med særligt fokus på programmering og international økonomi og tiltræder som Consultant hos Keepers’ afdeling i København. Ervin har gennem sin uddannelse og praktiske erfaring tilegnet sig en stærk analytisk og løsningsorienteret profil med særligt fokus på optimering og automatisering af interne processer gennem RPA- og VBA-løsninger. Med stærke analytiske evner og et fokus på virksomhedens behov er det magtpåliggende for Ervin at levere et gennemarbejdet og fremtidssikret slutprodukt.
Som nytilflyttet eksil-jyde faldt jeg omgående for Keepers’ unikke interne værdier, hvor de ansatte er i fokus, og hvor personlig trivsel og udvikling står højest på dagsordenen. Desuden ser jeg et klart match mellem Keepers’ vision om at skabe fremtidens regnskab gennem digitalisering og automatisering, og mine egne ambitioner og faglige profil.
Jeg kommer med en bred praktisk erfaring fra det danske erhvervsliv, som inkluderer stillinger inden for Investment Banking, Business Controlling samt et udenlandsophold hos den Danske ambassade i Paris. Jeg har således opnået værdifuld erfaring inden for digitale løsninger, dataanalyse, politiske processer, optimering af interne processer, virksomhedsrådgivning samt formidling af komplekse problemstillinger til både ligesindede og eksterne interessenter.
Som person er jeg meget ydmyg og nysgerrigt anlagt, hvorfor jeg betragter det som min fornemmeste pligt at opsøge ny viden og dygtiggøre mine kompetencer. Hos Keepers’ får jeg en unik mulighed for at sparre med nogle af landets skarpeste hoveder indenfor deres felt, og jeg er overbevist om, at vi i fællesskab kan skabe en værdifuld vinderkultur, som vil smitte af på både kunder og kollegaer. Jeg er derfor både glad og beæret over den tillid, som Keepers har udvist mig, og jeg er fast besluttet på at betale tilbage gennem en altid absolut dedikeret arbejdsindsats og et kvalitetssikret slutprodukt.” – Ervin Osmanagic – Consultant i Keepers Consulting.
Fra Nordens Paris til Keepers med drømmen om at spare kunderne for tid og penge
Mads er nyuddannet cand.merc. i Økonomistyring fra Aalborg Universitet og er netop tiltrådt i Keepers Consulting-afdeling i København som Assistant Consultant. Mads har erfaring fra en økonomifunktion i den offentlige sektor, hvor han bl.a. har håndteret diverse bogførings- og controlleropgaver, hvorfor han også er fortrolig med at arbejde med store datasæt.
Jeg glæder mig til at udvikle mig, i takt med at jeg får mulighed for at dykke ned i spændende og udfordrende opgaver og undervejs kan sparre med mine erfarne kollegaer. Jeg var ikke det mindste i tvivl, da Keepers tilbød mig jobbet som Assistant i deres Consulting-afdeling, idet deres visioner og værdier er et ’perfect fit’ med mine egne ambitioner og indfrier mit ønske om en stejl indlæringskurve.
Jeg vægter kvalitet og effektivitet højt i mit arbejde, og jeg er overbevist om, at mit arbejde kan spare tid og penge for mine fremtidige kunder. Efter 25 år i Nordens Paris er jeg flyttet til København i august, så hvis I ser en forvirret jyde i Københavns gader – så er det nok mig.” – Mads Vendelbo – Assistant i keepers Consulting
Ansvarsfuld og stærk kapacitet til lønområdet så en gylden mulighed hos Keepers
Camilla er nyuddannet cand.merc. i Accounting, Strategy, and Control, hvor hun gennem valgfag har prioriteret et HR- og lønrelateret perspektiv. Før studierne var Camilla økonomielev og økonomiassistent, hvorved hun fik en bred erfaring inden for økonomistyring og regnskab.
Som person er jeg nysgerrig, har fokus på detaljen og tager ansvar for opgaven, indtil den er løst tilfredsstillende. Jeg har i mine tidligere stillinger arbejdet med løn, afstemninger og korrektioner, men ikke i dybden, da løn på en eller anden måde altid kommer i anden række i den samlede økonomifunktion. Da jeg blev tilbudt jobbet som Payroll Assistant hos Keepers, var jeg derfor ikke i tvivl om, at dette var og er en gylden mulighed for at gå i detaljen omkring løn og samtidig blive udfordret hver dag. Jeg kan i Keepers bidrage med min evne til at sætte mig ind i kompliceret materiale, være i øjenhøjde med kunderne og samtidig sørge for, at der er fokus på detaljerne i lønbehandlingen. Hos Keepers skal det være udfordrende, spændende og sjovt at gå på arbejde – og det er det! – Camilla Petersen – Assistant i Keepers Payroll
Vi er svært tilfredse med at kunne byde lige netop disse Keepere velkommen i familien og glæder os til at følge deres fortsatte udvikling og se dem skabe resultater hos kunderne. Har din virksomhed behov for interim assistance? Så tøv ikke med at kontakte os. Vores konsulenter står klar til at tage hånd om jeres udfordringer -store som små. Ring på tlf. +45 42 73 45 49 eller send os en mail på kontakt@keepers.dk.