Hilal Aydin: Alle er på lige fod uanset niveau
Hilal er uddannet cand.merc.FIR (finansiering og regnskab) fra Copenhagen Business School, med en bachelor i HA Almen Erhvervsøkonomi fra Syddansk Universitet. Hilal kommer med erfaring inden for procesoptimering og kontroller og har som underviser af bachelorstuderende praktisk erfaring med videreformidling af komplekse problemstillinger indenfor økonomi og regnskab
Hos Keepers ser jeg mange muligheder for at udvikle mig fagligt, men også socialt. Jeg så en mulighed for at indgå i et super fedt team, hvor vi ser hinanden på lige fod. Uanset hvilket niveau man er på, bliver der ikke skelnet mellem medarbejdere. Det giver os nyuddannede en kæmpe chance for at indgå i et rigtig dygtigt team og udvikle os. – Hilal Aydin, Assistant Consultant.
Hilal er analytisk stærk og har generelt flair for tal, og som kunde vil du møde en utrolig struktureret og detaljeorienteret Assistant Consultant, der har øje for kvalitet og går efter at levere et gennemarbejdet produkt til sine kunder hver gang.
Livet er ifølge Hilal for kort til at gå og være sur, hvorfor hun altid forsøger at se det positive i enhver situation. Med Hilal i teamet vil du derfor blive mødt af en positiv og imødekommende kompetence, der nysgerrigt opsøger ny viden i sin evige stræben efter høj kvalitet.
Simon S. Kristensen: Opleve vækstfase og sætte eget præg
Simon kommer med en bachelor i HA Almen Erhvervsøkonomi og er cand.merc. i International Economic Consulting (IEC). Han har en særlig interessere for dataanalyse og har bl.a. beskæftiget sig med Økonometri og Machine Learning, hvilket har givet ham en indgående viden til at gennemskue tendenser og sammenhænge i store, ustrukturerede datasæt, samt analysere og omdanne data til meningsfyldte, visuelle outputs. Simon har desuden et stort kendskab til økonomistyring, med fokus på optimering og styring af omkostninger.
Da Keepers er en relativt ny virksomhed i forhold til konkurrenterne på markedet, er det fedt at få lov til opleve virksomhedens vækstfase og være med til at sætte sit præg på, hvilken retning Keepers skal udvikle sig i. – Simon Sand Kristensen, Assistant Consultant.
I samarbejdsrelationer er Simon kendt for at være inkluderende mhp. at finde gode, konstruktive løsninger i fællesskab. Han har en naturligt nysgerrig tilgang til nye opgaver og spørger gerne ind for at få flere perspektiver og vinkler på udfordringen. I sin rolle som Assistant Consultant griber Simon altid opgaven an ydmygt og med stor grundighed. Han lægger kræfter i hver en detalje, er åben og modtagelig overfor inputs og altid tilpasningsdygtig, så han opnår det bedste resultat hos kunden.
Josefine Eriksson: fokus på socialt arbejdsmiljø
Josefine har en bachelorgrad i HA Erhvervsøkonomi og er nyuddannet cand.merc. i finansiering og regnskab fra CBS. Josefine har gennem studietiden været en del af et økonomiteam, hvor hun har stiftet bekendtskab med fakturering, Navision samt diverse bogføringsopgaver og har en særdeles god forståelse for regnskab og økonomistyring.
Jeg har valgt Keepers, fordi jeg ønsker at arbejde i en virksomhed, hvor der er fokus på både professionel og personlig udvikling. Samtidig er Keepers en virksomhed, der tilbyder en stejl indlæringskurve, hvilket er en perfekt mulighed som nyuddannet. Keepers har desuden et stort fokus på det sociale arbejdsmiljø, og på trods af, at jeg kun har arbejdet i Keepers i kort tid, føler jeg mig allerede utrolig velkommen og som en del af Keepers ’familien’.” – Josefine Eriksson, Assistant Consultant.
Som Assistant i Keepers’ interim konsulentfunktion bidrager Josefine med en engageret, struktureret og professionel tilgang til arbejdet. I rollen som økonomikonsulent er Josefine utrolig kvalitetsbevidst og god til at fornemme, hvad detaljen i alt indebærer. Dette kommer kunderne til gavn, idet Josefine med sin tilgang altid sikrer høj kvalitet i opgaveløsningen.
Josefine er yderst serviceorienteret og har altid opmærksomheden rettet mod at skabe den bedste oplevelse for alle, ligesom ærlighed og oprigtighed ligger hende nært.
Jacob Aagaard: De har noget andet at byde på end de etablerede konsulenthuse
Jacob har en bachelor i erhvervsøkonomi og en kandidatgrad i økonomistyring fra Aalborg Universitet. Gennem studietiden har Jacob prioriteret erhvervserfaring højt og kommer derfor med en høj faglighed og en struktureret tilgang til sine arbejdsopgaver. Gennem sin hidtidige erfaring har Jacob tilegnet sig en grundlæggende forståelse for forskellige funktioner indenfor økonomi, analyse og lønadministration.
Jeg havde lyst til at udfordre mig selv, og derfor gik jeg efter en konsulentrolle. Valget faldt på Keepers, da jeg synes, at de har noget andet at byde på end de mere etablerede konsulenthuse i form af nogle mere uformelle rammer, hvor man som medarbejder har følelsen af at blive inkluderet i både beslutningsprocesser såvel som udviklingen af virksomheden.” – Jacob Aagaard, Assistant Consultant.
I rollen som Assistant Consultant hos Keepers tilegner Jacob sig hurtigt en forståelse for nye systemer og eksisterende processer og bidrager med en struktureret og målrettet tilgang til sine arbejdsopgaver. Samtidig er han imødekommende, proaktiv og tager gerne et stort ansvar.
Saadet Gül: De har droppet alt, der hedder kassetænkning
Saadet er uddannet cand. Soc. HRM fra Copenhagen Business School og har erfaring med kunderådgivning, telekommunikation og rekruttering. Saadet har taget sine erfaringer og stærke kundskaber med sig til Keepers og bruger dem dagligt, når kunderne efterspørger vejledning og hjælp til en vifte af forskellige udfordringer ifm. lovgivning og aftaler.
I Keepers har de droppet alt, hvad der hedder kassetænkning. Der er en virkelig fed kultur her, samtidig med at der er kæmpe udviklingspotentiale i det setup, man træder ind i som ny.” – Saadet Gül, Payroll Assistant.
Som Assistant hos Keepers Payroll laver Saadet løn for mange af vores outsourcingkunder og sørger for søgning af refusionstilskud og administrative opgaver. Hun er som regel det første ansigt, nye kunder møder, når hun onboarder dem til en ny og frisk start hos Keepers og gennemgår systemer og procedurer for lønbehandlingen, så vi får et succesfuldt samarbejde.
Saadet er kendt for sin entusiastiske tilgang til opgaver, hvor en klar struktur er gennemsyrende for processen. Her sørger Saadet for en grundig research af alle facetter og muligheder med henblik på at udarbejde processer, skemaer, retningslinjer og lignende, så opgaven fremover løses korrekt og systematisk.
Hun er yderst forandringsparat og værdsætter en god kultur og relationer med både kollegaer og samarbejdspartnere. Som kunde hos Keepers vil du derfor altid blive mødt med et stort smil, optimisme og kvalitet, når du samarbejder med Saadet.
Anette Dlugolecki: Nye udfordringer i vækstvirksomhed
Anette er uddannet kontorelev hos Bayer A/S og har efterfølgende været trainee hos Accountor, hvor hun også senere blev ansat som lønkonsulent, inden hun kom til Keepers.
Jeg synes, det er enormt spændende at være en del af en virksomhed der er i vækst.” – Anette Dlugolecki
Anette har enormt meget gået-på-mod, er klar på alle slags opgaver og er generelt handlings- og resultatorienteret. Dette kommer både kunder og kollegaer til gode i den daglige opgaveløsning, når Anette som Lønkonsulent i Keepers Payroll Services behandler løninput, søger refusion, laver afstemninger for at sikre, at det der bliver indberettet til SKAT, stemmer overens med det, der står lønsystemet etc.
Anette er kendt for sin udadvendte natur og trives i den omskiftelige hverdag, man møder som konsulent med mange typer af opgaver på tværs af kunder og brancher.