Keepers Business-lounge. Det navn vil fremover møde de færgegæster, som rejser business på Molslinjens hurtigfærger på Kattegat. Det hastigt voksende Keepers, som tilbyder outsourcing af økonomifunktionen, hjælp til økonomistyring, økonomikonsulenter på alle niveauer samt lønydelser til alle størrelser af virksomheder, ønsker at blive kendt i en bredere kreds i erhvervslivet.
“Vi er relativt ukendte, så med dette takeover håber vi at skabe noget synlighed på en lidt utraditionel måde og på den måde komme i kontakt med interessante forretningsfolk i Danmark” – Katja Feldstein, Partner & Indehaver i Keepers ApS.
I Keepers har Molslinjen fundet den rigtige virksomhed at samarbejde med om co-branding af den lounge, som hvert år fragter cirka 300.000 færgegæster på tværs af landet:
Keepers har det glimt i øjet, som vi også gerne vil have. Vores færger er kommercielle – men de er også kritisk infrastruktur i Danmark, så vi vil være kræsne, når det gælder partnere ude på skibene – Molslinjens kommercielle direktør, Jesper Skovgaard.
I første omgang vil Keepers-navnet være synligt til stede som folie på loungens vægge – og på den etiket, som sidder på de ellers så velkendte Kombardo-vand, som udleveres i loungen. Men fremtidige business-kunder vil mærke mere til, hvorfor Keepers har taget ophold på færgerne.
”Vi vil gerne være med til at udvikle business-oplevelsen på færgerne, så vi tænker i at lave særlige events sammen med Molslinjen i fremtiden for at skabe den rigtige atmosfære i loungen” – Andreas Østergaard Borris, Stifter & Partner i Keepers ApS.
Molslinjens gæster skal ikke frygte, at alle mulige virksomheder kan købe sig til plads på færgen. Enkelte vil kunne få plads på f.eks. gangarealer:
Vores færger er på den måde også et medie, hvor der for de rigtige kan være mulighed for at ramme 3,5 millioner årlige rejsende ret præcist, siger Jesper Skovgaard.
Fra april vil business-loungerne på alle tre færger på Kattegat have taget navneforandring til Keepers Business-lounge.