Blog

29.03 2024 af Emma Bendorf

Den hastigt voksende økonomistyrings-virksomhed, Keepers, står til søs efter bedre kendskab. Keepers er derfor gået ombord hos Molslinjen, hvor firmaet fremover vil lægge navn til færgernes lounge for business-rejsende.

Keepers Business-lounge. Det navn vil fremover møde de færgegæster, som rejser business på Molslinjens hurtigfærger på Kattegat. Det hastigt voksende Keepers, som tilbyder outsourcing af økonomifunktionen, hjælp til økonomistyring, økonomikonsulenter på alle niveauer samt lønydelser til alle størrelser af virksomheder, ønsker at blive kendt i en bredere kreds i erhvervslivet.

“Vi er relativt ukendte, så med dette takeover håber vi at skabe noget synlighed på en lidt utraditionel måde og på den måde komme i kontakt med interessante forretningsfolk i Danmark” – Katja Feldstein, Partner & Indehaver i Keepers ApS.

I Keepers har Molslinjen fundet den rigtige virksomhed at samarbejde med om co-branding af den lounge, som hvert år fragter cirka 300.000 færgegæster på tværs af landet:

Keepers har det glimt i øjet, som vi også gerne vil have. Vores færger er kommercielle – men de er også kritisk infrastruktur i Danmark, så vi vil være kræsne, når det gælder partnere ude på skibene – Molslinjens kommercielle direktør, Jesper Skovgaard.

I første omgang vil Keepers-navnet være synligt til stede som folie på loungens vægge – og på den etiket, som sidder på de ellers så velkendte Kombardo-vand, som udleveres i loungen. Men fremtidige business-kunder vil mærke mere til, hvorfor Keepers har taget ophold på færgerne.

”Vi vil gerne være med til at udvikle business-oplevelsen på færgerne, så vi tænker i at lave særlige events sammen med Molslinjen i fremtiden for at skabe den rigtige atmosfære i loungen” – Andreas Østergaard Borris, Stifter & Partner i Keepers ApS.

Molslinjens gæster skal ikke frygte, at alle mulige virksomheder kan købe sig til plads på færgen. Enkelte vil kunne få plads på f.eks. gangarealer:

Vores færger er på den måde også et medie, hvor der for de rigtige kan være mulighed for at ramme 3,5 millioner årlige rejsende ret præcist, siger Jesper Skovgaard.

Fra april vil business-loungerne på alle tre færger på Kattegat have taget navneforandring til Keepers Business-lounge.

Flere indlæg

Seneste

Nyheder & blogindlæg

Tilmeld dig

vores nyhedsbrev

Få nyheder om økonomi og
regnskab direkte i din indbakke*.

*Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.

Lad os komme i gang

Udfyld formularen, og vi vil kontakte dig vedrørende vores løsning og dine muligheder. Har du spørgsmål,
er du også velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.

Bruger
Indsæt navn på den person, der skal have adgang til kuben. Skriv til support@keepers.dk, hvis I vil har behov for at oprette flere brugere til Kuben.
E-conomic forbindelseskode*
1. Åbn e-conomic og log ind
2. Åbn dette link: https://secure.e-conomic.com
3. Kopier koden, og indtast den her:

*Ved at trykke på send, acceptere du vores vilkår.