Vores kunders tryghed og sikkerhed er vores topprioritet
Hos Keepers prioriterer vi vores kunders sikkerhed og tryghed højt. Vores integritet som samarbejdspartner inden for løn og økonomi hviler på, hvordan vi håndterer og beskytter de data, vi er betroet. Derfor fokuserer vi meget på at overholde og holde os opdateret på dette område. Af samme grund lægger vi stor vægt på compliance i Keepers, herunder GDPR og IT-datasikkerhed, for at sikre, at vi overholder gældende lov.
Ny stærk ressource til vores compliance-funktion
Vores medarbejdere spiller en afgørende rolle i at sikre overholdelse af politikker og retningslinjer inden for compliance. Dette område er højt prioriteret hos Keepers, og derfor har vi netop ansat en ny, stærk ressource til vores compliance-funktion.
Vi er glade for at præsentere Frederikke Volmer Pedersen, vores nye Legal & Compliance Assistant, som skal håndtere juridiske problemstillinger inden for compliance, og særligt vil have fokus på GDPR og KYC.
Ægte holdspiller med stor passion for det juridiske område
Frederikke er en ægte holdspiller, som altid står klar til at hjælpe og støtte sine kollegaer med et stort smil. Hun er åben, omsorgsfuld og nysgerrig og spørger meget ind til sine medmennesker.
Frederikke kommer med en bachelor i jura og er i gang med at færdiggøre sin cand.jur. fra Københavns Universitet, som hun afslutter til vinter. Hun har en solid faglig forståelse og interesse for juridiske aspekter, som inspirerer hende til at dykke ned i komplekse juridiske spørgsmål og finde korrekte løsninger.
Jeg er meget begejstret for at træde ind i rollen som Legal & Compliance Assistant hos Keepers, hvor compliance er i højsædet. At kunne bidrage med min viden til at navigere gennem det komplekse landskab af lovgivning og retningslinjer er en opgave, jeg ser meget frem til. – Frederikke Volmer Pedersen, Legal & Compliance Assistant.
Overholdelse af Hvidvaskloven: Vores forpligtelse til et sikkert samarbejde
Som betroet samarbejdspartner inden for løn og økonomi, og ligesom alle andre bogførings- og revisionsvirksomheder, er vi underlagt visse juridiske krav i henhold til Hvidvaskloven. Dette indebærer, at vi skal sikre os, at vi har tilstrækkelige skriftlige regler og procedurer for legitimation af vores kunder, og at vi er underlagt opmærksomheds- og indberetningspligt.
Vi er bevidste om, at kravene om compliance, herunder at skulle udfylde Know Your Client-formularer og fremlægge identifikationsdokumenter før, at vi kan etablere en kontraktlig kunderelation, kan virke som en byrde, både tidsmæssigt og økonomisk, for vores kunder. Dog er disse skridt essentielle og en ufravigelig forudsætning for at sikre et sikkert samarbejde. Vi værdsætter vores kunders forståelse, da det er fundamentalt for at opbygge et trygt og lovmæssigt korrekt samarbejdsforhold.
Sikker databehandling i overensstemmelse med gældende lovgivning
Vi har i et partnerskab med DAHL Advokater udviklet en række politikker, procedurer og retningslinjer, som er designet til effektivt at understøtte vores funktion som databehandlere og til at garantere, at vores procedurer er i fuld overensstemmelse med gældende lovgivning på området. Dette omfatter overholdelse af Databeskyttelsesloven og Persondataloven, som tilsammen sikrer beskyttelsen af personlige oplysninger. Det er nemlig vigtigt for os, at vores kunders data er sikre, og at de er trygge ved at samarbejde med os.