Vores team

Første gang jeg kom på Keepers kontor i Fredericia kunne jeg tydeligt mærke at stemningen på kontoret var virkelig god og nede på jorden. Især den udviklingsrejse som Keepers har haft og er i gang med, gjorde at det var en interessant virksomhed for mig, da jeg vidste, at det var et sted, hvor jeg også kan udvikle mig.

Frederik har en bachelorgrad i HA Erhvervsøkonomi, samt en cand.merc i Strategy and Organization fra SDU i Odense. Udover det faglige kendskab, har Frederik en bred personlig interesse for virksomheder og økonomifunktionen, herunder optimering og rapportering. Desuden har han igennem diverse investeringer og case-opgaver akkumuleret kendskab til forskellige brancher og er altid villig til at give sin ærlige mening. Hos Keepers er han Assistant i Consulting i Fredericia, hvor han varetager diverse opgaver indenfor økonomifunktionen, så som at optimere processer for vores kunder.

Frederik har især flair for tal og problemløsning, hvor en analytisk tankegang bidrager til kvaliteten af det arbejde, han laver. Desuden har han flair for teknologi og er god til at udnytte diverse programmer til deres fuldeste, samt tilegne sig kendskab til nye systemer.

En ordentlig og nysgerrig tilgang til arbejdslivet, samt en bestræbelse efter evig udvikling af viden og kompetencer er vigtigt for Frederik, hvorfor han altid går ind til en udfordring velvidende, at der er en løsning og erfaring at hente. Frederik er også en holdspiller, som man godt kan forvente spreder god energi og hjælper med et smil.

Frederik Lumbye Larsen
Assistant | Consulting
Fredericia


Customer Success / Communications / IT

Consulting

Vi har både en consulting afdeling i København og Fredericia 

Outsourcing

Vores outsourcing afdeling ligger i Fredericia

Payroll

Vores Payroll afdeling ligger i København

Tilmeld dig

vores nyhedsbrev

Få nyheder om økonomi og
regnskab direkte i din indbakke*.

*Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet igen.